Wszystko sprzedawane przez Ritchie Bros. Auctioneers jest sprzedawane na nieodwołalnej publicznej aukcji – tzn. nie ma minimalnych ofert ani cen rezerwowych, a nasze aukcje są otwarte dla każdego. Kupujący składają oferty na przedmioty, a każdy przedmiot jest sprzedawany najwyższemu oferentowi, niezależnie od ostatecznej ceny. Kiedy jesteś gotowy, aby licytować i kupować, możesz zarejestrować się i licytować online w każdej aukcji na żywo lub licytować za pośrednictwem różnych innych wygodnych opcji online.
Rejestracja do licytacji jest bezpłatna. Możesz być zobowiązany do wpłacenia zwrotnego depozytu licytacyjnego. Proszę pamiętać, że musisz przedstawić dokument tożsamości ze zdjęciem podczas rejestracji na stronie aukcyjnej (np. dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy). Zarejestruj się na swoje darmowe konto tutaj!
Przeprowadzamy licytacje na żywo w fizycznych miejscach aukcyjnych, z licytacją online w czasie rzeczywistym. Sprzedajemy również za pośrednictwem naszych internetowych Aukcji Czasowych – zautomatyzowanego systemu bez aukcjonera. Możesz licytować osobiście, online, za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej lub za pośrednictwem PriorityBid.
Licytator (lub system Aukcji Czasowej) przedstawi każdy przedmiot i poprosi o oferty. Jeśli nikt nie złoży oferty, cena wywoławcza zostaje obniżona. Gdy zostanie złożona oferta, aukcjoner podnosi cenę wywoławczą. Licytacja trwa, aż nie zostaną złożone żadne dalsze oferty, a przedmiot zostaje sprzedany najwyższemu licytującemu. Dowiedz się więcej o tym, jak działają nasze aukcje.
Tak, sprzęt jest dostępny do osobistych inspekcji w naszych stałych miejscach aukcyjnych oraz lokalnych magazynach. Oglądanie jest dostępne na dwa tygodnie przed rozpoczęciem każdej aukcji. Proszę skontaktować się z miejscem, aby ustalić szczegóły poza tym czasem i potwierdzić godziny otwarcia. Oglądanie jest dostępne tylko dla sprzętu, który został dostarczony na miejsce (sprawdź każdą indywidualną ofertę na naszej stronie internetowej, a w zakładce „Szczegółowe informacje o sprzęcie” znajdź „Na placu – Tak/Nie”).
Sprzęt sprzedawany z nieruchomości konsygnanta można również obejrzeć osobiście, umawiając się na czas i datę z sprzedawcą.
Przed złożeniem oferty zapoznaj się z opłatami dla kupujących.
Zakupy muszą być opłacone w całości w ciągu siedmiu (7) dni od zakończenia aukcji. Kupujący nie mogą usunąć swoich zakupów z miejsca aukcji, dopóki ich faktura nie zostanie opłacona w całości. Płatności gotówkowe nie będą akceptowane. Proszę płacić tylko z tego samego konta Ritchie Bros., z którego dokonano zakupu.
Jeśli Ritchie Bros. nie może przekazać czystego tytułu do zakupu, kupujący ma prawo do pełnego zwrotu ceny zakupu. Jeśli Ritchie Bros. nie otrzyma pełnej płatności w ciągu siedmiu (7) dni od zakończenia aukcji, odsetki od zaległych kwot będą płacone przez kupującego w wysokości 18% rocznie lub w innej maksymalnej stawce dozwolonej przez prawo, wraz z wszelkimi kosztami prawnymi lub windykacyjnymi poniesionymi przez Ritchie Bros. Auctioneers.
Istnieje wiele sposobów płatności. Zobacz opcje płatności.
Każda aukcja podlega naszym Warunkom Licytacji i Sprzedaży. Proszę dokładnie je przejrzeć przed licytacją.
As of July 1, 2010, Canadian Harmonized Sales Tax (HST) of 15 % will be charged on applicable items purchased at Nova Scotia auctions. GST/HST registrants may be able to claim an Input Tax Credit for HST paid, click here for general eligibility rules .
Canadian Harmonized Sales Tax (HST) of 15% will be added to the purchase price of all applicable items. Goods arranged for export from Canada by the buyer with a third-party carrier and accompanied with appropriate documentation will be refunded the HST. In addition, services provided by Ritchie Bros. (such as the administrative fee) will not be subject to HST.
Most United States manufactured equipment returns to the U.S. duty free. The importation of certain diesel engines (or equipment with diesel engines) is prohibited unless the diesel engine is covered by a U.S. EPA certificate of conformity. Some equipment may require modifications to meet U.S. import and safety regulations. To avoid potential problems, please contact your customs broker. A customs broker and international truckers will be on-site at the auction to assist you.
Registration certificates and/or titles will be mailed ten (10) days after receipt of payment, unless payment is by cash or cashier's check. If requested, registrations/titles can also be sent on a collect basis via FedEx. You will need to provide a FedEx account number.