75 Photos
Las vegas, NV
325 557 mi (523 934 km)
1NKWL49X4NR484846
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13532182
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2022
Producent
Model
Typ zasobu
TXS
Numer seryjny lub VIN
1NKWL49X4NR484846
Funkcje
Cummins X15 6 Cylinder Diesel Engine, Requires Diesel Exhaust Fluid, 9644 Engine hrs, Engine Brake, Eaton Fuller Manual Transmission, Double Differential Locks, 13200 lb Front Axle, 40000 lb Rears, 53200 lb GVWR, Air Ride Cab, 11R24.5 Front Tires, 11R24.5 Rear Tires, Airglide Suspension, 248 in Wheelbase, PTO, 18 ft Long x 4 ft High Steel Body, Round Bottom, Electric Roll Tarp, High-Lift Tailgate, Rear Hydraulics, Pintle Hitch
Uwagi
; THE CLOSING TIMES OF LOTS 419 THRU 419A ARE TIED TOGETHER. IF A BID IS RECEIVED, THEN A TIME EXTENSION WILL BE APPLIED TO ALL LOTS. ONCE THE TIME CLOSES, THE HIGH BIDDER ON EACH PIECE WILL BE THE WINNER.
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NKWL49X4NR484846
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
325557 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
No US EPA Label Present Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system was operational.
Engine Hours
9644 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Numer identyfikatora
#13552872
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
1985
Producent
Typ zasobu
TTJ
Numer seryjny lub VIN
1REFA5201FC851052
Funkcje
Lunette Ring Hitch, Spring Suspension, Air Brakes, Steering 1st- Axle, 18 ft Body, 48 in Side Walls, Steel Body, 11R24.5 Tires
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1REFA5201FC851052
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 21 czerwca 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.