




Zdjęcia: 44
Humble, TX
3178 godz.
202103040024
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#14432439
Na miejscu aukcji
Nie
Rok
2021
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
202103040024
Funkcje
130 psi Working Pressure, 2019 US EPA Label, Cummins X15 6 Cylinder 560 hp 15.0 L Diesel Engine, Requires Diesel Exhaust Fluid






Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
202103040024
Hour Meter / Odometer
3178 hrs-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.















Emission Label
Rozrusznik
Operational
Pompa wtryskiwacza
Operational
Układ wydechowy
Chłodnica
Oil Leaks
No dripping leaks
Fuel Leaks
No dripping leaks
Cooling System Leaks
No dripping leaks
Engine - Left Side
Engine - Right Side
DEF / AdBlue Tank
Limited Function Check
The engine started and ran.






Wskaźniki
Operational
Engine Oil Pressure
The gauge registers in the operating range.
Warning Lights
Operational
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.

















Wylot przewodu powietrznego
Zawory, węże i przewody
Limited Function Check - Air Compressor
The compressor builds air pressure.
Stan osi
Rozmiar opon
All of the tires are the same size, 21X8-9 Front tires, LF Continental
Stan opon
Stan kół
Kołki gwintowane kół
Stan sprężyn/wsporników
Stan wypustów/zaczepów
No visible damage, Lunette ring
Stan sygnalizacji świetlnej/okablowania
Not operationally checked
Stan szyn ramy/głównych belek
No visible damage
Stan zbiornika paliwa
Oil Sample Analysis
| engine | |
|---|---|
| date of analysis | Sep 23, 2025 |
| Silicon | 3.97 PPM |
| Tin | 0.55 PPM |
| Silver | 0.49 PPM |
| Aluminum | 56.53 PPM |
| Chromium | 5.44 PPM |
| Lead | 0.51 PPM |
| Copper | 3.43 PPM |
| Nickel | 0.52 PPM |
| Iron | 80.78 PPM |
| Glycol | NEG |
| Water | NEG |
| Fuel | <5% |
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia piątek, 26 grudnia 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.