




Zdjęcia: 41
North east, MD
1XKYDP9X9LJ410654
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#14428412
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2020
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
1XKYDP9X9LJ410654
Funkcje
Paccar MX-13 Engine, 2019 US EPA Label, Paccar PO-16F112C 12-Speed Automatic, 12000 lb Front Axle, 40000 lb Rears, 52000 lb GVWR, 62 in High Rise Sleeper Cab, Bunk Beds, Bunk Heater, 240 in Wheelbase, Air Suspension, Aluminum Wheels, 295/75R22.5, Air Sliding 5th Wheel, Dual Fuel Tanks
Uwagi
Deficiencies noted-See inspection new batteries












Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1XKYDP9X9LJ410654
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
Meter reading could not be obtained-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.




Emissions Status
2019 US EPA Label
Limited Function Check
The engine could not be started.









Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The item was not operational. The main components could not be operationally checked. The front bumper is damaged.



Limited Function Check
The drivetrain could not be operationally checked. The driveshaft is in the cab.

Brakes
The brakes could not be operationally checked.












Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Left hood mirror missing, left door mirror broken, front bumper missing, right hood fender damaged, coolant low, wiper fluid low, needs 1/4 fenders, steering angle sensor faults, left step fairing bolts missing, front left hub cap bolts broken off, needs two steer tires, right step fairing missing, right step brackets damaged, right rear fairing damaged, right mud flap damaged, axle 3 housing is leaking oil and rusted through, driveshaft could not be installed, needs a new strap kit
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia piątek, 13 lutego 2026. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.