96 Photos
North franklin, CT
768 648 mi (1 237 020 km)
1FUJGLDR3JLJS5271
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13150039
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2018
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
1FUJGLDR3JLJS5271
Funkcje
Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 400 hp Engine, Requires Diesel Exhaust Fluid, 18143 Engine hrs, Engine Brake, Detroit DT12-DA-1750-HD 12-Speed Automated Transmission, 13300 lb Front Axle, 40000 lb Rears, Meritor MT-40-14X Drive Axles, 2.28:1 Axle Ratio, 53300 lb GVWR, Air Ride Cab, 72 in High Rise Sleeper Cab, Bunk Beds, Bunk Heater, 11R22.5 Front Tires, 3 MIXED SIZES Rear Tires, Air Ride Suspension, 229 in Wheelbase, Air Sliding 5th Wheel, Dual Fuel Tanks
Uwagi
BUYERS RESPONSIBILTIY FOR REMOVAL OF THIS ITEM ; ; Deficiency noted - Please see Inspection Report
Featured Photo
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1FUJGLDR3JLJS5271
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
768648 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
US EPA Label not legible Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
After jump starting, the engine ran. The engine would not re-start after shutting down without jump starting. Had to be jumped at starter by mechanic
Limited Function Check
The drivetrain could not be operationally checked.
Brakes
The brakes could not be operationally checked.
Engine Hours
18143 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Control Station Section, Engine Section, Drivetrain Section, Electric Section, dead batteries, Will not start at ignition, had to be jumped at starter, transmission will not go into gear, no display on dash for gear selection, CEL,ABS, Hill Assist,& maint lights on, drivers step broken, L side fairing missing, RRO tire off rim, rear brakes caged, rear tires all mixed sizes
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia czwartek, 15 maja 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.