61 Photos
North franklin, CT
731 934 mi (1 177 934 km)
1NPSDP9X7GD308347
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13931366
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2016
Producent
Model
Typ zasobu
CCT
Numer seryjny lub VIN
1NPSDP9X7GD308347
Funkcje
Paccar MX-13 12.9 L Diesel 455 hp Engine, 2014 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid, 18428 Engine hrs, Eaton Fuller 10-Speed Manual Transmission, 14600 lb Front Axle, 20000 lb Rears, Aluminum Wheels, 295/60r22.5, AG210 Air Ride Suspension, 252 in Wheelbase, 3 Vehicle Capacity, Hydraulic Lift, Soft Tie Downs, SOLD WITH - 2015 Cottrell Cuz-11hcsd T/A, Trailer S/N - 5E0AJ1447GG698502, Soft Ties, Aluminum Wheels, 255/70R22.5 Tires
Uwagi
MECHANICAL ISSUE(S) NOTED - PLEASE SEE INPSECTION REPORT ;
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NPSDP9X7GD308347
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
731934 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
2014 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
The engine started and ran. The check engine light is on.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational. The ABS light is on.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system could not be operationally checked. The upper platform is stuck at an angle. The upper platform lift cylinder has a leak.
Engine Hours
18428 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted. The passenger seat is misisng.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Engine Section, CEL, ABS & engine with wrench light on.
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
5E0AJ1447GG698502
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Hydraulic leak from hoses in rear(see photos)
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia piątek, 17 października 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.