Zdjęcia: 60
Plentywood, MT
104 082 mi (167 504 km)
1NKZL49X9FJ976446
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#14096801
Na miejscu aukcji
Nie
Rok
2015
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
1NKZL49X9FJ976446
Funkcje
Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L Diesel Engine, Requires Diesel Exhaust Fluid, Positive Air Shutoff, 14168 Engine hrs, Engine Brake, Eaton Fuller RTLO-16918B 18-Speed Manual Transmission, Double Differential Locks, 7257 kg Front Axle, 18144 kg Rears, DSP41P Drive Axles, 4.11:1 Axle Ratio, 25401 kg GVWR, Air Ride Cab, Aluminum Wheels, 385/65R22.5 Front Tires, 11R24.5 Rear Tires, Air Ride Suspension, 248 in Wheelbase, PTO, Hydraulic System, 2014 Gardner Denver TEE Triplex Pump, 2014 Hamms Tanks Steel Tank, TC412 Code
Uwagi
SELLING OFFSITE FROM PLENTYWOOD, MT ; BUYER IS REPONSIBLE FOR LOADING OF THIS ITEM
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NKZL49X9FJ976446
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
104082 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
No US EPA Label Present Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
The engine started and ran. Oil leaks
Limited Function Check
The drivetrain was operational. Dripping leaks
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system was operational. Dripping leaks
Engine Hours
14168 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Engine Section, Drivetrain Section, Hydraulics Section, oil leaks, dripping leaks drivetrain, dripping leaks hydraulics
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia piątek, 10 października 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.