70 Photos
Flint, MI
899 201 mi (1 447 124 km)
4V5RC9EJ1EN161519
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13477402
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2014
Producent
Model
Typ zasobu
CCT
Numer seryjny lub VIN
4V5RC9EJ1EN161519
Funkcje
Volvo D13H 12.8 L Diesel Engine, 2013 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid, Webasto Engine Coolant Heater, 2443 Engine hrs, Engine Brake, Eaton Fuller RTLO-18913A 13-Speed Manual Transmission, 14600 lb Front Axle, 38000 lb Rears, Meritor MT-40-14X Drive Axles, 3.08:1 Axle Ratio, 52600 lb GVWR, Air Ride Cab, 42 in Flat Top Sleeper Cab, Aluminum Wheels, 285/60R22.5 Front Tires, 265/70R19.5 Rear Tires, Air Ride Suspension, 252 in Wheelbase, Hydraulic Lift, Soft Tie Downs, 52600 lb GVWR, EQUIPMENT-FROM-JACK-COOPER-TRANSPORT
Uwagi
Buyer Responsible For Loadout ; CANNOT VERIFY ODOMETER READING-VEHICLE IS EXEMPT FROM MILEAGE DISCLOSURE
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
4V5RC9EJ1EN161519
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
1447124 km-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
2013 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
After jump starting, the engine ran. The engine would not re-start after shutting down without jump starting. The check engine light is on.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system was operational.
Engine Hours
2443 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
5E0AC1445EG525603, No serial number or manufacturer’s identifying number found. This unit may be difficult to export.
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 4 października 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.