84 Photos
Chehalis, WA
620 871 mi (999 196 km)
1NKDLP9X4ER406012
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13394995
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2014
Producent
Model
Typ zasobu
LGT
Numer seryjny lub VIN
1NKDLP9X4ER406012
Funkcje
Paccar MX-13 6 Cylinder 12.9 L Diesel 500 hp Engine, 2013 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid, 24145 Engine hrs, Engine Brake, Eaton Fuller RTLO-16918B 18-Speed Manual Transmission, Double Differential Locks, 14320 lb Front Axle, 40000 lb Rears, Spicer DSH40P Drive Axles, 3.90:1 Axle Ratio, 54320 lb GVWR, Air Ride Cab, Aluminum Wheels, 315/80R22.5 Front Tires, 11R24.5 Rear Tires, 8-Bag Air Ride Suspension, 240 in Wheelbase, Cab Guard, ( 1 ) 5 ft Bunks, Vulcan V320 Scale w/ Digital Readout, Lunette Ring Hitch, Spring Suspension, Pintle Hitch, Aluminum Outer Wheels, 11R24.5 Tires, 54320 lb GVWR, EQUIPMENT-FROM-MINERAL-CREEK-LOGGING-AND-HAULING
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS ; EQUIPMENT-FROM-MINERAL-CREEK-LOGGING-AND-HAULING
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NKDLP9X4ER406012
Second Serial Number/VIN Photo
Difficult to photo clearly, visually confirmed
Hour Meter / Odometer
620871 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
2013 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Engine Hours
24145 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Control Station Section, Engine Section, Rock chip in windshield. Audible air leak.
Numer identyfikatora
#13481172
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
1964
Producent
Typ zasobu
TLG
Numer seryjny lub VIN
16353
Funkcje
Cab Guard, Lunette Ring Hitch, Spring Suspension, Air Brakes, Pintle Hitch, Aluminum Outer Wheels, 11R24.5 Tires
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS ; EQUIPMENT-FROM-MINERAL-CREEK-LOGGING-AND-HAULING
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
16353
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 7 czerwca 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.