83 Photos
North franklin, CT
260 535 mi (419 291 km)
1NKBLJ0X4EJ398185
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13231775
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2014
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
1NKBLJ0X4EJ398185
Funkcje
Paccar 6 Cylinder Diesel 370 hp Engine, Requires Diesel Exhaust Fluid, 17447 Engine hrs, Engine Brake, Allison 3000 Automatic Transmission, Double Differential Locks, 20000 lb Front Axle, 46000 lb Rears, Dana D46-170HP Drive Axles, 5.25:1 Axle Ratio, 66000 lb GVWR, Air Ride Cab, Aluminum Wheels, 425/65R22.5 Front Tires, 11R22.5 Rear Tires, Steerable Air Lift Pusher Axle, Dual Steering Boxes, Double Frame, Hendrickson RT/RTE Series Spring over Walking Beam Suspension, 259 in Wheelbase, Dual PTO, 192 in Cab to Axle, 242 in Cab to End of Frame
Uwagi
MECHANICAL ISSUE(S) NOTED - PLEASE SEE INSPECTION REPORT ;
Spin
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NKBLJ0X4EJ398185
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
260535 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
No US EPA Label Present Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
The engine started and ran. Engine oil leak
Limited Function Check
The drivetrain was operational. Transmission wet
Brakes
The brakes are operational.
Engine Hours
17447 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted. Check engine light
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Engine Section, Drivetrain Section, Other Underbody, check engine light, engine oil leak, transmission wet, both PTO’s leaking
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia czwartek, 15 maja 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.