47 Photos
Polotitlán de la ilustración, MEX, MEX
1 284 848 km (798 367 mi)
3AKJA6CK2EDFS8120
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13868776
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2014
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
3AKJA6CK2EDFS8120
Funkcje
Detroit Series 60 Engine, Eaton Fuller RTLO-16918B 18-Speed Manual Transmission, 12000 lb Front Axle, 3.91:1 Axle Ratio, 46000 lb Rears, Engine Brake, 70 in High Rise Sleeper Cab, Bunk Beds, 222 in Wheelbase, Air Suspension, Aluminum Front Wheels, 295/75R22.5, Air Assist Front Suspension, Dual Fuel Tanks, / Motor Detroit Series 60, Transmision Manual Eaton Fuller RTLO-16918B 18 Velocidades, Eje Frontal 12000 lb, Traseros 46000 lb, Freno de Motor, Dormitorio Perfil Alto 70 in, Literas, Distancia entre Ejes 222 in, Suspension de Aire, Rines Frontales de Aluminio, Llantas 295/75R22.5, Suspension Frontal de Aire, Tanques Duales de Combustible
Uwagi
Without mechanical physical inspection, without verification / Sin dictamen fisico mecanico, sin verificacion
Spin
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
3AKJA6CK2EDFS8120
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
798367 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
US EPA Not Compliant
Limited Function Check
The engine started and ran.
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Drivetrain Section, The Gear Lever Is Missing The Multiplier Control Button / La Palanca Cambios No Tiene Boton Control Multiplicador
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 13 września 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.