78 Photos
Crothersville, IN
770 970 mi (1 240 756 km)
4V5RC9EH4DN136755
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13473800
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2013
Producent
Model
Typ zasobu
CCT
Numer seryjny lub VIN
4V5RC9EH4DN136755
Funkcje
Volvo D13H425 6 Cylinder 12.8 L Diesel 425 hp Engine, Requires Diesel Exhaust Fluid, Engine Brake, Eaton Fuller FRO-17210C 10-Speed Manual Transmission, 14600 lb Front Axle, 38000 lb Rears, Meritor MT-40-14X Drive Axles, 3.08:1 Axle Ratio, 45000 lb GVWR, Aluminum Wheels, 295/60R22.5 Front Tires, 265/70R19.5 Rear Tires, Volvo Air Ride Suspension, 25 in Wheelbase, PTO, Hydraulic Lift, Soft Tie Downs, SOLD WITH - 2013 Cottrell CX-6MST T/A, Trailer S/N - 5E0AC1449DG416902, Soft Ties, Aluminum Wheels, 265/70R19.5 Tires, 45000 lb GVWR, EQUIPMENT-FROM-JACK-COOPER-TRANSPORT
Uwagi
BUYER IS RESPONSIBLE FOR LOAD OUT ; CANNOT VERIFY ODOMETER READING-VEHICLE IS EXEMPT FROM MILEAGE DISCLOSURE
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
4V5RC9EH4DN136755
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
770970.7 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
After jump starting, the engine ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system could not be operationally checked.
Engine Hours
Dead battery
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The item was not operational. The main components could not be operationally checked.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: dead battery
Numer identyfikatora
#13488181
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2013
Producent
Model
Typ zasobu
TRP
Numer seryjny lub VIN
5E0AC1449DG416902
Funkcje
Air Ride Suspension, Soft Ties, Aluminum Wheels, 265/70R19.5 Tires, 45000 lb GVWR, EQUIPMENT-FROM-JACK-COOPER-TRANSPORT
Uwagi
BUYER IS RESPONSIBLE FOR LOAD OUT ;
Featured Photo
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
5E0AC1449DG416902
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 4 października 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.