117 Photos
South vienna, OH
853 421 mi (1 373 448 km)
1NPWD49X5DD201616
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13476905
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2013
Producent
Model
Typ zasobu
CCT
Numer seryjny lub VIN
1NPWD49X5DD201616
Funkcje
Cummins ISX15 6 Cylinder 15.0 L Diesel 450 hp Engine, 2012 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid, 23576 Engine hrs, Eaton Fuller Automated Transmission, 13200 lb Front Axle, 40000 lb Rears, 45000 lb GVWR, Air Ride Cab, 44 in Flat Top Sleeper Cab, Aluminum Outer Wheels, 275/70R22.5 Front Tires, 255/70R22.5 Rear Tires, Air Ride Suspension, 252 in Wheelbase, PTO, 3 Vehicle Capacity, Hydraulic Lift, Soft Tie Downs, SOLD WITH - 2012 Cottrell CX-09HCS T/A, Trailer S/N - 5E0AJ1447DG438905, Soft Ties, Aluminum Wheels, 255/70R22.5 Tires, 45000 lb GVWR, EQUIPMENT-FROM-JACK-COOPER-TRANSPORT
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NPWD49X5DD201616
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
853421 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
2012 US EPA Label, Requires Diesel Exhaust Fluid
Limited Function Check
The engine could not be started.
Limited Function Check
The drivetrain could not be operationally checked.
Brakes
The brakes could not be operationally checked.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system could not be operationally checked.
Engine Hours
23576 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The item was not operational. The main components could not be operationally checked.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Engine Section, Drivetrain Section, Unit will power up but will not start trans controller issues trans not powering up.
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
5E0AJ1447DG438905
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 16 sierpnia 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.