Zdjęcia: 52
Nisku, AB, CAN
319 829 km (198 733 mi)
1FVPG3DV9DHFJ6535
Loading...
Raport z kontroli będzie wkrótce dostępny. Zajrzyj tutaj później.
Numer identyfikatora
#14242149
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2013
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
1FVPG3DV9DHFJ6535
Funkcje
Located in Lane 39 Spot 7, Detroit DD13 6 Cylinder 12.8 L Diesel Engine, 3595 Engine hrs, Engine Brake, Allison Automatic Transmission, Triple Differential Locks, 18740 lb Front Axle, 56220 lb Rears, 74990 lb GVWR, 385/65R22.5 Front Tires, 11R22.5 Rear Tires, Airliner Air Ride Suspension, 232 in Wheelbase, PTO, Con-Tech Mixer Unit, Cordless Remote Control
Assigned Lane and Spot
Located in Lane 39 Spot 7
Spin
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1FVPG3DV9DHFJ6535
Hour Meter / Odometer
319829 km-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
US EPA Label not legible
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Engine Hours
3595 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia niedziela, 9 listopada 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.