38 Photos
Mont-saint-hilaire, QC, CAN
301 121 km (187 108 mi)
1FVACXDT7CHBJ2946
Raport z kontroli będzie wkrótce dostępny. Zajrzyj tutaj później.
Numer identyfikatora
#13289715
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2012
Producent
Model
Typ zasobu
Numer seryjny lub VIN
1FVACXDT7CHBJ2946
Funkcje
Cummins ISB 6 Cylinder 6.7 L Diesel 260 hp Engine, 2011 US EPA Label, 14953 Engine hrs, Eaton Fuller 6-Speed Transmission, 12000 lb Front Axle, 21000 lb Rears, 14968 kg GVWR, 11R22.5, Airliner Air Ride Suspension, 270 in Wheelbase, Transit 26 ft x 102 in Wide x 102 in High Body, Liftgate
Uwagi
insp 25-03 INSPECTION ANNUELLE EXPIREE / ANNUAL INSPECTION EXPIRED
Spin
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1FVACXDT7CHBJ2946
Hour Meter / Odometer
301121 km-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
2011 US EPA Label
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Engine Hours
14953 Engine hrs
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia środa, 4 czerwca 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.