154 Photos
Crothersville, IN
595 770 mi (958 799 km)
2FZHCMCVX7AY46176
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13482903
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2007
Producent
Model
Typ zasobu
CCT
Numer seryjny lub VIN
2FZHCMCVX7AY46176
Funkcje
Mercedes-Benz MBE4000 6 Cylinder 12.8 L Diesel 410 hp Engine, Engine Brake, Eaton Fuller FRO-15210C 10-Speed Manual Transmission, Differential Lock, 13300 lb Front Axle, 40000 lb Rears, Meritor RT-40-145 Drive Axles, 3.21:1 Axle Ratio, 45000 lb GVWR, Aluminum Front Wheels, 295/60R22.5 Front Tires, 265/70R19.5 Rear Tires, Airliner Air Ride Suspension, 250 in Wheelbase, PTO, 3 Vehicle Capacity, Hydraulic Lift, Soft Tie Downs, SOLD WITH - 2008 control C-09LST T/A, Trailer S/N - 5E0AA14448G228610, Soft Ties, 265/70R19.5 Tires, 45000 lb GVWR, EQUIPMENT-FROM-JACK-COOPER-TRANSPORT
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
2FZHCMCVX7AY46176
Second Serial Number/VIN Photo
Cannot get to frame because wire looms and cab in way
Hour Meter / Odometer
595770 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
No US EPA Label Present
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system was operational.
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Engine Section, Drivetrain Section, Other abs trailer light on , a/c compressor not engaging, Engine oil leaks front both sides and rear of engine, power steering choppy, pump squeal, left rear trailer wheels and tires missing and brake components, air leak on rear of tractor
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
5E0AA14448G228610
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 16 sierpnia 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.