89 Photos
Chehalis, WA
119 665 mi (192 583 km)
1NKWXU0X46R129971
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13291742
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2006
Producent
Model
Typ zasobu
TXS
Numer seryjny lub VIN
1NKWXU0X46R129971
Funkcje
Cat C13 6 Cylinder 12.5 L Diesel 455 hp Engine, 2005 US EPA Label, Engine Brake, Eaton Fuller FRO-16210C 10-Speed Manual Transmission, Double Differential Locks, 13200 lb Front Axle, 40000 lb Rears, 68200 lb GVWR, Aluminum Wheels, 315/80R22.5 Front Tires, 11R22.5 Rear Tires, 2 Steerable Air Lift Pusher Axle, Airglide Suspension, 242 in Wheelbase, PTO, 16 ft Long x 4 ft High Steel Body, Round Bottom, Manual Roll Tarp, High-Lift Tailgate, Pintle Hitch
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS ; VEHICLE SOLD WITH A WASHINGTON STATE TITLE BRANDED REBUILT, MAY NOT BE SUITABLE FOR TITLING IN ALL STATES.
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NKWXU0X46R129971
Second Serial Number/VIN Photo
Hour Meter / Odometer
119665 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
2005 US EPA Label
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system was operational.
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Numer identyfikatora
#13292426
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2006
Producent
Model
Typ zasobu
TTJ
Numer seryjny lub VIN
5REFA638565064145
Funkcje
Lunette Ring Hitch, Spring Suspension, Steering 1st- Axle, 17 ft Body, 48 in Side Walls, Steel Body, Manual Roll Tarp, High Lift Tailgate, Aluminum Wheels, 225/70R22.5 Tires, 47000 lb GVWR
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
5REFA638565064145
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 7 czerwca 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.