98 Photos
Chehalis, WA
894 249 mi (1 439 155 km)
1HTXRAPT46J223335
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13729703
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2006
Producent
Model
Typ zasobu
LGT
Numer seryjny lub VIN
1HTXRAPT46J223335
Funkcje
Cummins 6 Cylinder Diesel Engine, Engine Brake, Eaton Fuller 18-Speed Manual Transmission, Double Differential Locks, Air Ride Cab, Aluminum Wheels, 315/80R22.5 Front Tires, 11R24.5 Rear Tires, Steerable Air Lift Pusher Axle, Dual Steering Boxes, Hendrickson HN Series Rubber over Walking Beam Suspension, 272 in Wheelbase, PTO, ( 1 ) 8 ft Bunks, ( 1 ) 5 ft 6 in Adjustable Bunks, Vulcan V340 Scale w/ Digital Readout, Vulcan V340 Scale w/ Digital Readout
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1HTXRAPT46J223335
Second Serial Number/VIN Photo
Difficult to photo clearly, visually confirmed
Hour Meter / Odometer
894249 mi-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
US EPA Label not legible
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Engine Hours
CNV
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Deficiencies
Deficient Components/Systems Include but are not limited to: Control Station Section, Drivers side window won't roll up
Numer identyfikatora
#13742874
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
1976
Producent
Typ zasobu
TLG
Numer seryjny lub VIN
0238
Funkcje
Cab Guard, ( 2 ) 5 ft 6 in Adjustable Bunks, Lunette Ring Hitch, Spring Suspension, Steering 1st- Axle, Aluminum Wheels, 11R24.5 Tires
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
0238, No serial number or manufacturer’s identifying number found. This unit may be difficult to export.
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 16 sierpnia 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.