111 Photos
Chehalis, WA
19 192 mi (30 887 km)
1NPFLU9X45D855169
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#13337621
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2005
Producent
Model
Typ zasobu
TXS
Numer seryjny lub VIN
1NPFLU9X45D855169
Funkcje
Cat C13 6 Cylinder Diesel Engine, Engine Brake, Eaton Fuller Manual Transmission, 14600 lb Front Axle, 40000 lb Rears, 54600 lb GVWR, Aluminum Wheels, 275/80R22.5 Front Tires, 295/75R22.5 Rear Tires, Steerable Air Lift Pusher Axle, Chalmers Suspension, 226 in Wheelbase, PTO, Columbia 15 ft Long x 4 ft 6 in High Steel Body, Round Bottom, High-Lift Tailgate, Rear Hydraulics, Tailgate Chute, Pintle Hitch
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1NPFLU9X45D855169
Hour Meter / Odometer
19192 mi, Based on age and condition of asset, the miles are far too low, no additional miles posted, CNV accuracy of odometer-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Emissions Status
No US EPA Label Present
Limited Function Check
The engine started and ran.
Limited Function Check
The drivetrain was operational.
Brakes
The brakes are operational.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulic system was operational.
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Numer identyfikatora
#13337622
Na miejscu aukcji
Tak
Rok
2004
Producent
Typ zasobu
TTJ
Numer seryjny lub VIN
1B9GF15444C003736
Funkcje
Lunette Ring Hitch, Spring Suspension, Air Brakes, Steering 1st- Axle, 15 ft Body, 52 in Side Walls, Steel Body, Manual Roll Tarp, 12R-22.5 Tires
Uwagi
ALL WASHINGTON BUYERS MUST SIGN TITLE APPLICATIONS
Featured Photo
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
1B9GF15444C003736
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia sobota, 7 czerwca 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.