110 Photos
Boonville, MO
4803 godz.
2380305
Loading...
Ten przedmiot jest chroniony przez certyfikat IronClad Assurance
Kupuj bez obaw i ze świadomością, że sprzęt został poddany dokładnej kontroli przez wykwalifikowanego inspektora.
Numer identyfikatora
#13056690
Na miejscu aukcji
Nie
Rok
1998
Producent
Model
Numer seryjny lub VIN
2380305
Funkcje
Air Conditioner, Load Moment Indicator, 1997 US EPA Label, 140 ft Boom, Self Erecting, Auxiliary Hoist, 3rd Drum, Rooster Sheave, McKissick 1732 lb 4 Sheave 80 ton Hook Block, 650 lb 15 ton Overhaul Ball, Counterweight Removal System, 36 in Track Shoes, Expandable Width Tracks
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
2380305
CE Mark
No CE mark found
Hour Meter / Odometer
4803 hrs-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Farba
Stan blachy (włókna szklanego)
Stopnie/drabinka
Poręcze
Szklana kabina
Funkcjonowanie świateł zewnętrznych
Some not operational, Rear lights are not operational
Naklejka certyfikatu bezpieczeństwa
There is a safety certification label with a date of 11.16.24
Zgłoś certyfikat bezpieczeństwa
Safety Certification Report Available
Wykres obciążenia
Yes
Sygnalizator jazdy
Inoperable
Sygnał dźwiękowy
Operational
Pasy bezpieczeństwa
Not equipped
Wyłącznik/blokada bezpieczeństwa
Operational
Current Safety Manual
Current Operator/Maintenance Manual
Lusterka
Szyba
Front bottom glass is cracked.
Siedzenia/podłokietniki
Wskaźnik obciążenia chwilowego
Not operationally checked with a load., Manitowoc
Układ hydrauliczny lub doprowadzania powietrza elementów sterujących
Tabele udźwigów
Chart book in cab
Ciśnienie oleju
The gauge registers in the operating range.
Kontrolki ostrzegawcze silnika
Operational
Wskaźniki
Operational
Hamulce dźwignika
Not operationally checked.
Klimatyzator
Inoperable
Nagrzewnica
Operational
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Engine
1997 US EPA Label
Emission Label
A/C Compressor
Compressor will not engage
Blow-by (subjective visual observation)
No noticeable vapor or pressure
Rozrusznik
Operational
Układ wydechowy
Chłodnica
Oil Leaks
Rear of engine, Oil Pan
Fuel Leaks
No dripping leaks
Cooling System Leaks
No dripping leaks
Engine - Left Side
Couldn’t access for picture.
Engine - Right Side
Limited Function Check
The engine started and ran.
Silniki napędu
Przekładnie główne
Ograniczona kontrola funkcji (układ napędowy - żuraw jezdniowy gąsienicowy)
The drivetrain functioned properly without a load.
Pompy (układ hydrauliczny)
Dripping leak
Silniki hydrauliczne
Dripping leak
Zawory
Dripping leak
Zbiornik układu hydraulicznego
Dripping leak
Węże (układ hydrauliczny)
Leaking
Silnik obrotnicy
Dźwignik główny
Not operationally checked.
Dodatkowy dźwignik
Not operationally checked.
Ograniczona kontrola funkcji
The hydraulics that could be operationally checked was operational. Expandable width track cylinders leaking.
Bębny dźwignika i wysięgnika
Hydraulic Operation, Not operationally checked.
Boom Drums
Hydraulic Operation, Not operationally checked.
Sprzęgła dźwignika i wysięgnika
Not operationally checked. Leaking
Czopy wysięgnika głównego
Przewód zawieszony (przewód napinacza wysięgnika)
Cable Type
Połączenia krążków linowych
Sekcja połączeń wysięgnika
Bramka/maszt
Ograniczniki wysięgnika
Podpory wysięgnika głównego
Not rigged.
Boom Length
130 ft overall length, 20 ft tip section, 20 ft base section, 2-40ft 1-20ft
Wskaźnik kąta wychylenia wysięgnika
Łożysko obrotnicy
Dolne osłony
Swing Drive
Operational
Ograniczona kontrola funkcji
The main chassis components functioned when checked without a load.
Left Roller Frame
Left Track Tensioner
Left Track Pads
Left Grouser Height
60 mm
Left Track Rollers
Left Idler
Left Sprocket
Right Roller Frame
Right Track Tensioner
Right Track Pads
Right Grouser Height
60 mm
Right Track Rollers
Right Idler
Right Sprocket
Główne zblocze ładunku
Not rigged.
Kula
Not rigged.
Trzeci bęben
Disconnected
Przeciwwaga
Oil Sample Analysis
engine | |
---|---|
date of analysis | Mar 28, 2025 |
Silicon | 3.94 PPM |
Tin | 0 PPM |
Silver | 0 PPM |
Aluminum | 0.9 PPM |
Chromium | 0.24 PPM |
Lead | 0.83 PPM |
Copper | 0.29 PPM |
Nickel | 0.07 PPM |
Iron | 6.23 PPM |
Glycol | NEG |
Water | NEG |
Fuel | <5% |
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia wtorek, 14 października 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.