92 Photos
Rosemount, MN
3759 godz.
GS15258
Loading...
Wykwalifikowany pracownik Ritchie Bros. zebrał szczegółowe informacje o sprzęcie i przeprowadził testy funkcjonalne jego kluczowych elementów. Kupujący lub ich pełnomocnicy mogą również sprawdzić dowolne urządzenia na miejscu aukcji przed rozpoczęciem licytacji w dniu aukcji.
Numer identyfikatora
#14022228
Na miejscu aukcji
Nie
Rok
1970
Producent
Model
Numer seryjny lub VIN
GS15258
Funkcje
100 ft Boom, Overhaul Ball, 36 in Smooth Track Shoes
Zdjęcie, lewy górny róg
Zdjęcie, lewy dolny róg
Zdjęcie, prawy dolny róg
Zdjęcie, prawy górny róg
Numer seryjny/numer identyfikacyjny pojazdu
GS15258
Hour Meter / Odometer
3759 hrs-No guarantees made as to actual hours/miles/kilometers; the inspection report reflects what can be visually observed.
Farba
Stan blachy (włókna szklanego)
Stopnie/drabinka
Poręcze
Szklana kabina
Naklejka certyfikatu bezpieczeństwa
There is a safety certification label with a date of 5/24/23
Wykres obciążenia
Yes
Sygnał dźwiękowy
Missing
Current Safety Manual
Current Operator/Maintenance Manual
Szyba
No visible damage
Siedzenia/podłokietniki
Układ hydrauliczny lub doprowadzania powietrza elementów sterujących
Tabele udźwigów
Chart book in cab
Ciśnienie oleju
Does not move
Kontrolki ostrzegawcze silnika
Operational
Wskaźniki
Operational
Hamulce dźwignika
Nagrzewnica
Operational
Ograniczona kontrola funkcji (przekrój poprzeczny)
The main components are in place and operational as noted.
Blow-by (subjective visual observation)
Minor
Rozrusznik
Operational
Układ wydechowy
Chłodnica
Oil Leaks
No dripping leaks
Engine - Left Side
Engine - Right Side
Limited Function Check
After jump starting, the engine ran. The engine would not re-start after shutting down without jump starting.
Sprzęgła układu sterowania (żuraw)
Hamulce układu sterowania
Hamulce główne
Sprzęgło
Engages
Łańcuchy/zębatki układu napędowego
Przekładnie główne
Ograniczona kontrola funkcji (układ napędowy - żuraw jezdniowy gąsienicowy)
The drivetrain functioned properly without a load.
Bębny dźwignika i wysięgnika
Boom Drums
Sprzęgła dźwignika i wysięgnika
Czopy wysięgnika głównego
Przewód zawieszony (przewód napinacza wysięgnika)
Połączenia krążków linowych
Sekcja połączeń wysięgnika
Bramka/maszt
Ograniczniki wysięgnika
Podpory wysięgnika głównego
Boom Length
100 ft overall length
Wskaźnik kąta wychylenia wysięgnika
Łożysko obrotnicy
Wały z połączeniem hakowym
Swing Drive
Operational
Ograniczona kontrola funkcji
The main chassis components functioned when checked without a load.
Left Roller Frame
Left Track Tensioner
Left Track Pads
Left Grouser Height
Smooth
Left Track Links
Left Carrier Rollers
Left Track Rollers
Left Idler
Left Sprocket
Right Roller Frame
Right Track Tensioner
Right Track Pads
Right Grouser Height
Smooth
Right Track Links
Right Carrier Rollers
Right Track Rollers
Right Idler
Right Sprocket
Kula
No tag
Trzeci bęben
Disconnected
Przeciwwaga
Oil Sample Analysis
engine | |
---|---|
date of analysis | Mar 28, 2025 |
Silicon | 7.48 PPM |
Tin | 1.97 PPM |
Silver | 0 PPM |
Aluminum | 1.75 PPM |
Chromium | 0.19 PPM |
Lead | 12.66 PPM |
Copper | 24.61 PPM |
Nickel | 0 PPM |
Iron | 12.38 PPM |
Glycol | NEG |
Water | NEG |
Fuel | <5% |
Przedmioty muszą być opłacone w całości do dnia wtorek, 14 października 2025. Opłaty za opóźnienie będą naliczane po upływie terminu.
PłatnościPrześlij swój sprzęt do VeriTread i uzyskaj bezpłatne, niezobowiązujące wyceny frachtu.
Szczegółowe informacje o sprzęcie mają ograniczony zakres, a firma Ritchie Bros. Auctioneers nie sprawdzała żadnych aspektów ani komponentów urządzenia innych niż wyraźnie określone w niniejszym dokumencie. O ile nie zostało to wyraźnie stwierdzone, nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, dotyczących sprzętu lub jego komponentów, w tym między innymi oświadczeń lub gwarancji dotyczących funkcjonalności lub zgodności z jakąkolwiek normą bezpieczeństwa bądź wymogami jakiegokolwiek właściwego organu lub organu regulacyjnego, przydatności do określonego celu lub przydatności handlowej. Zdecydowanie zaleca się przeprowadzenie własnej szczegółowej inspekcji sprzętu przed złożeniem oferty.
Sprzęt nie jest testowany pod obciążeniem ani uruchamiany na wszystkich dostępnych biegach. Nie zapewniamy ani nie gwarantujemy, że sprzęt działa zgodnie ze specyfikacjami producenta. Nie przeprowadzono żadnej kontroli w odniesieniu do jakichkolwiek aspektów funkcjonalności innych niż te jednoznacznie określone w niniejszym dokumencie. Udostępniono tylko wybrane zdjęcia poszczególnych elementów podwozia, które mogą nie odzwierciedlać stanu całego podwozia.
Podane wymiary mają jedynie charakter szacunkowy. Rzeczywiste wymiary z ładunkiem mogą się różnić w zależności od wysokości ciężarówki/przyczepy oraz konfiguracji/pozycji załadowanej maszyny. Obowiązkiem nabywcy jest pomiar wszystkich ładunków przed opuszczeniem naszego placu aukcyjnego, aby upewnić się, że ładunek jest bezpieczny podczas transportu. Wszystkie pomiary powinny zostać zweryfikowane przez nabywcę. Nie należy polegać na tych pomiarach do celów transportowych.