Ritchie Bros. Auctioneers logo
FinansowanieLokalizacje

Ciągniki siodłowe Na Sprzedaż

Ciągniki siodłowe

Ritchie Bros. is the best source of new and used prime movers for sale. More new and used prime movers added daily, including single, tandem and triple axles.



Lokalizacje

Rok

Marki

Modele

Przebieg

Przebieg (w motogodzinach)

Forma zakupu

Aukcje

Nr pozycji

Platforma zakupowa

Usługi

Wyświetlanie 0-60 z 6145 wyników

Ciągniki siodłowe

  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Midland, TX


    Detroit DD13 6 Cylinder 12.8 L Diesel 450 hp Engine • 2015 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Automated Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 180 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 3 z 3)
  • 2012 International ProStar+ 113 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    International MaxxForce 13 6 Cylinder 12.4 L Diesel 410 hp Engine • 2011 US EPA Label • 10454 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller FROF-14210C 10-Speed Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor Drive Axles • 3.36:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • Aluminum Front Wheels • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 171 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • Kenworth 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Eaton Fuller 10-Speed Manual Transmission • Air Ride Cab • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 • Paccar Air Ride Suspension • 190 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 3 z 3)
  • 2013 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller 10-Speed Manual Transmission • Differential Lock • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 72 in Mid Roof Sleeper Cab • Bunk Heater • Aluminum Front Wheels • 295/75R22.5 • Airliner 4-Bag Air Ride Suspension • 230 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Detroit DD13 6 Cylinder 12.8 L Diesel 450 hp Engine • Eaton Fuller FM-15E310B-LAS Automated Transmission • 12000 lb Front Axle • 20000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.64:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 275/80R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 176 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2014 Volvo VNM 4x2 Ciągnik siodłowy z kabiną dzienną S/A (Inoperable)

    Cummins ISL G 320 6 Cylinder Compressed Natural Gas (CNG) 320 hp Engine • 2013 US EPA Label • Allison 3000 6-Speed Automatic Transmission • 12350 lb Front Axle • 22700 lb Rears • Meritor RS-23-160 Drive Axles • 35050 lb GVWR • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Volvo Air Ride Suspension • 174 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2012 International TranStar 8600 6x4 Tractocamion (INOPERABLE) / Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    International MaxxForce A410 6 Cylinder 12.4 L Diesel 410 hp Engine • 2011 US EPA Label • Eaton Fuller Automatic Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 3.55:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • 295/75R22.5 Front Tires • 11R22.5 Rear Tires • Air Ride Suspension • 168 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks • / Motor International MaxxForce A410 6 Cilindros Diesel 12.4 L 410 hp • EPA 2011 • Transmision Automatica Eaton Fuller • Eje Frontal 12000 lb • Traseros 40000 lb • Paso Diferencial 3.55:1 • Cabina con Suspension de Aire • Llantas Frontales 295/75R22.5 • Traseras 11R22.5 • Suspension de Aire • Distancia entre Ejes 168 in • Tanques Duales de Combustible

    Aukcja czasowa

  • 2020 Freightliner Cascadia 125 6x4 Tractocamion con Dormitorio (INOPERABLE) / Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder Diesel 475 hp Engine • Engine Brake • Eaton Fuller Automated Transmission • 12300 lb Front Axle • 46000 lb Rears • 4.56:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • 48 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 202 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

  • 2008 Sterling Acterra M8500 Tractocamion (INOPERABLE) / Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Mercedes-Benz OM906LA Diesel 300 hp Engine • 2003 US EPA Label • Engine Brake • Eaton Fuller 8LL Manual Transmission • 46000 lb Rears • 6.14:1 Axle Ratio • 11R24.5 • tuf trac Spring Suspension • 192 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks • / Motor Mercedes-Benz OM906 LA 300 hp • EPA 2003 • Freno de Motor • Transmision Manual Eaton Fuller 8LL • Ejes Traseros 46000 lb • Paso Diferencial 6.14:1 • Llantas 11R24.5 • Suspension de Aire TufTrac • Distancia entre Ejes 192 in • Tanques Duales de Combustible ; US-EPA-CERTIFIED

    Aukcja czasowa

  • 2012 Freightliner Columbia CL120 6x4 Tractocamion (INOPERABLE) / Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Detroit Series 60 Diesel Engine • Engine Brake • Eaton Fuller 18-Speed Manual Transmission • 46000 lb Rears • 4.56:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • 11R24.5 • Airliner Air Ride Suspension • 164 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks • / Motor Detroit Series 60 Diesel • Freno de Motor • Transmision Manual Eaton Fuller 18 Velocidades • Ejes Traseros 46000 lb • Paso Diferencial 4.56:1 • Cabina con Suspension de Aire • Llantas 11R24.5 • Suspension Airliner • Distancia entre Ejes 164 in • Tanques Duales de Combustible

    Aukcja czasowa

  • 2015 Freightliner Cascadia 6x4 Tractocamion con Dormitorio (INOPERABLE) / Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 Diesel 475 hp Engine • Engine Brake • Eaton Fuller 18-Speed Manual Transmission • 12500 lb Front Axle • 46000 lb Rears • 3.91:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • 48 in Mid Roof Sleeper Cab • 295/75R22.5 • Air Assist Front Suspension • Airliner Suspension • 204 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks • / Motor Detroit DD15 Diesel 475 hp • Freno de Motor • Transmision Eaton Fuller 18 Velocidades • Eje Frontal 12500 lb • Traseros 46000 lb • Paso Diferencial 3.91:1 • Cabina con Suspension de Aire • Dormitorio Perfil Medio de 48 in • Llantas 295/75R22.5 • Suspension Frontal de Aire • Suspension Airliner • Distancia entre Ejes 204 in • Tanques Duales de Combustible

    Aukcja czasowa

  • 2017 MAN TGX Tracteur Routier Cabine Couchette Ciągnik siodłowy S/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    500 hp Engine • Requires AdBlue • Euro 6 • Automatic Transmission • 315/80R22.5 • Air Ride Suspension • Hydraulic System

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 3)
  • 2017 MAN TGX 18.500 4x4 Tracteur Routier Cabine Couchette Ciągnik siodłowy S/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Requires AdBlue • Automatic Transmission • 315/80R22.5 • Air Ride Suspension • Hydraulic System • Hydro-Drive

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 3)
  • 2012 Peterbilt 389 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15.0 L Diesel 550 hp Engine • 2011 US EPA Label • 30764 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller 18-Speed Manual Transmission • Differential Lock • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 44 in Flat Top Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 11R22.5 • Air Assist Front Suspension • Low Air Leaf Air Ride Suspension • 244 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Headache Rack • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 3 z 3)
  • 2012 Freightliner Coronado 122 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L Diesel 550 hp Engine • 2011 US EPA Label • Webasto Engine Coolant Heater • 20147 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller RTLO-18918B 18-Speed Manual Transmission • Differential Lock • 14700 lb Front Axle • 46000 lb Rears • Meritor RT-46-160P Drive Axles • 4.10:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • Aluminum Wheels • 11R24.5 • Airliner Air Ride Suspension • 226 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 3 z 3)
  • 2009 International 9900i 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Manual Transmission • Double Differential Locks • Air Ride Cab • 72 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 11R24.5 • Air Ride Suspension • 244 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 3 z 3)
  • 2015 International Prostar+113 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX 450ST 6 Cylinder 15.0 L Diesel 450 hp Engine • 2014 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • 72 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 221 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja na żywo

  • 2024 Peterbilt 579 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins X15 6 Cylinder 15.0 L Diesel 500 hp Engine • 2023 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 7220 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller Automated Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 63 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 236 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2014 Peterbilt 389 8x4 Ciągnik siodłowy z kabiną dzienną Tri/A (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15.0 L Diesel 550 hp Engine • US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller 8LL Manual Transmission • Differential Lock • 14320 lb Front Axle • 46000 lb Rears • Air Ride Cab • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Air Lift Pusher Axle • Double Frame • Air Trac Air Ride Suspension • 252 in Wheelbase • PTO • Wet Kit • Air Sliding 5th Wheel • Headache Rack • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2022 Freightliner Cascadia 126 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel Engine • 2021 US EPA Label • CARB Compliant • Requires Diesel Exhaust Fluid • Detroit 12-Speed Automated Transmission • 13200 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 53200 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Wheels • 11R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 230 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2016 Peterbilt 389 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Paccar 6 Cylinder 12.9 L Diesel Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller 8-Speed Manual Transmission • 13200 lb Front Axle • 46000 lb Rears • 59200 lb GVWR • Air Ride Cab • Aluminum Wheels • 11R24.5 • Air Ride Suspension • 240 in Wheelbase • PTO • Wet Kit • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2019 Peterbilt 389 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Paccar MX-13 6 Cylinder 12.9 L Diesel 510 hp Engine • 2018 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 21201 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller 18-Speed Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 80 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Front Wheels • 295/75R22.5 • Paccar Air Ride Suspension • 278 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2022 Mack Anthem 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Mack MP8 6 Cylinder 12.8 L Diesel 445 hp Engine • 2021 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 60 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 240 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2001 Kenworth W900 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins 6 Cylinder Diesel Engine • Engine Brake • Eaton Fuller Manual Transmission • Spicer DS404 Drive Axles • 3.55:1 Axle Ratio • 48000 lb GVWR • 86 in Mid Roof Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Wheels • 11R24.5 • Paccar Air Ride Suspension • 262 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2021 Peterbilt 579 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Paccar MX-13 6 Cylinder 12.9 L Diesel 510 hp Engine • 2020 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 80 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Carrier Comfort Pro Auxiliary Power Unit • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 Front Tires • 295/75R22.5 Rear Tires • Paccar Air Ride Suspension • 255 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2000 Kenworth W900 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cat C15 6 Cylinder Diesel Engine • Engine Brake • Manual Transmission • Air Ride Cab • 62 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 285/85R2.5 • Air Assist Front Suspension • Air Ride Suspension • 290 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 1997 Kenworth W900 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins N14 6 Cylinder Diesel 460 hp Engine • Eaton Fuller RTLO-18913A 13-Speed Manual Transmission • Meritor RT-40-145 Drive Axles • 3.58:1 Axle Ratio • 48000 lb GVWR • Air Ride Cab • 72 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 11R22.5 • 8-Bag Air Ride Suspension • 264 in Wheelbase • PTO • Wet Kit • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2019 International LT625 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L 400 hp Engine • 2018 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 16413 Engine hrs • Eaton Fuller Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 72 in Sleeper Cab • Bunk Beds • Bunk Heater • Aluminum Front Wheels • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 226 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2020 Volvo VNL860 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins X15 6 Cylinder Diesel Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller Automated Transmission • 13200 lb Front Axle • 38000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 3.08:1 Axle Ratio • 51200 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 236 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2012 Freightliner Coronado 132 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L Diesel 450 hp Engine • 2011 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 18488 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller 10-Speed Manual Transmission • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 3.42:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • 58 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 260 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2018 International LT625 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Cummins X15 6 Cylinder 15 L Diesel 400 hp Engine • 2017 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 6081 Engine hrs • Engine Brake • Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 178 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2012 Kenworth T800 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX 11.9 6 Cylinder 11.9 L Diesel 350 hp Engine • 2011 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller 10-Speed Manual Transmission • Double Differential Locks • 12000 lb Front Axle • 45000 lb Rears • 56000 lb GVWR • Air Ride Cab • 40 in Mid Roof Sleeper Cab • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 196 in Wheelbase • PTO • Air Sliding 5th Wheel • Blower

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2019 International LT625 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L Diesel 450 hp Engine • 2018 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 18044 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller FAOM-15810C 10-Speed Automated Transmission • 13200 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.64:1 Axle Ratio • 53200 lb GVWR • Air Ride Cab • 73 in High Rise Sleeper Cab • 295/75R22.5 • International IROS Air Ride Suspension • 238 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2014 Peterbilt 579 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Paccar 6 Cylinder Diesel Engine • US EPA Label • 16308 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller 8LL Manual Transmission • 13221 lb Front Axle • 46000 lb Rears • 59220 lb GVWR • Air Ride Cab • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 208 in Wheelbase • PTO • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2017 Kenworth T680 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Paccar 6 Cylinder Diesel Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Eaton Fuller Automated Transmission • Differential Lock • 13200 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 53200 lb GVWR • Air Ride Cab • 76 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 Front Tires • 295/75R22.5 Rear Tires • Air Ride Suspension • 236 in Wheelbase

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Kenworth T680 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Eaton Fuller 13-Speed Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • 52 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 228 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2016 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 455 hp Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • 14826.3 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller FRO-15210C 10-Speed Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 3.36:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 60 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 228 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Kenworth T660 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Paccar 6 Cylinder Diesel Engine • Manual Transmission • 13200 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 53200 lb GVWR • 62 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 10R22.5 • Air Ride Suspension • 256 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2019 Freightliner Cascadia 126 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Requires Diesel Exhaust Fluid • Detroit DT12-1750-DH1 12-Speed Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.28:1 Axle Ratio • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Thermo King Auxiliary Power Unit • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 Front Tires • 295/75R22.5 Rear Tires • Airliner Air Ride Suspension • 227 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2018 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 445 hp Engine • 2017 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller FRO-16210C 10-Speed Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 3.25:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 72 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 228 in Wheelbase

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2017 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 400 hp Engine • 2016 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Detroit DT12-DA-1750 HD 12-Speed Automated Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.47:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 224 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2016 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit 6 Cylinder 14.8 L Diesel 455 hp Engine • 2014 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Retarder • Automated Transmission • 12500 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 224 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2012 Peterbilt 587 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L Diesel 450 hp Engine • 2011 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • 22474 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 72 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Low Air Leaf Air Ride Suspension • 235 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2015 International Prostar+ 122 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder Diesel 425 hp Engine • 2013 US EPA Label • 16625 Engine hrs • Engine Brake • Automated Transmission • 13200 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 53200 lb GVWR • Air Ride Cab • 56 in Mid Roof Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Outer Wheels • 295/75R22.5 Front Tires • 295/75R22.5 Rear Tires • International IROS Air Ride Suspension • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2016 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 455 hp Engine • 27774 Engine hrs • Eaton Fuller FRO-16210C 10-Speed Manual Transmission • 13220 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 53220 lb GVWR • 70 in High Rise Sleeper Cab • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 228 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Detroit DD13 6 Cylinder 12.8 L Diesel 450 hp Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • 16159.3 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller FRO-16210C 10-Speed Manual Transmission • 14600 lb Front Axle • 20000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 3.55:1 Axle Ratio • Air Ride Cab • 11R22.5 • Air Assist Front Suspension • Airliner Air Ride Suspension • 238 in Wheelbase • PTO • Air Sliding 5th Wheel • Headache Rack • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2016 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder 15 L Diesel 450 hp Engine • 2015 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller FAOM-15810S-EC 10-Speed Automated Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.64:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 178 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2018 Freightliner Cascadia 113 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD13 6 Cylinder 12.8 L Diesel 450 hp Engine • 2017 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Detroit DT12-DA-1550 HD 12-Speed Automated Transmission • 12000 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Detroit DA-RT-40.0-4 Drive Axles • 2.41:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • 60 in Mid Roof Sleeper Cab • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 209 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2017 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 455 hp Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller FRW-15210B 10-Speed Manual Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Detroit DA-RT-40.0-4 Drive Axles • 2.53:1 Axle Ratio • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in Sleeper Cab • Bunk Beds • Bunk Heater • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 230 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2017 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Diesel 400 hp Engine • 2018 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Detroit DT12-H 12-Speed Automated Transmission • 12500 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.47:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Outer Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 224 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L Ultra Low Sulfur Diesel 455 hp Engine • 2012 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Brake • Eaton Fuller FRW-15210B 10-Speed Manual Transmission • 12500 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.47:1 Axle Ratio • 52000 lb GVWR • Air Ride Cab • 72 in High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Aluminum Outer Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 224 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 1 z 2)
  • 2016 Volvo VNL670 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Volvo 6 Cylinder Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Engine Coolant Heater • Engine Brake • Volvo Automated Transmission • 12500 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52500 lb GVWR • Air Ride Cab • High Rise Sleeper Cab • Bunk Beds • Bunk Heater • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 224 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2017 International Prostar 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    Cummins ISX15 6 Cylinder Diesel Engine • Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 175 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    6 Cylinder 15 L Diesel 400 hp Engine • 2014 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Eaton Fuller Automatic Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.47:1 Axle Ratio • 52350 lb GVWR • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 178 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    6 Cylinder 15 L Diesel 450 hp Engine • 2014 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Eaton Fuller Automatic Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.47:1 Axle Ratio • 52350 lb GVWR • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 178 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2017 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Detroit DD15 6 Cylinder 14.8 L 455 hp Engine • 2016 US EPA Label • Engine Coolant Heater • Engine Brake • Detroit DT120A Automatic Transmission • Differential Lock • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 3.08:1 Axle Ratio • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 70 in Flat Top Sleeper Cab • Bunk Heater • Aluminum Wheels • 275/80R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 236 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2015 Freightliner Cascadia 125 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną dzienną (Inoperable)

    6 Cylinder 15 L Diesel 400 hp Engine • 2014 US EPA Label • Requires Diesel Exhaust Fluid • Eaton Fuller Automatic Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • Meritor MT-40-14X Drive Axles • 2.47:1 Axle Ratio • 52350 lb GVWR • Aluminum Wheels • 295/75R22.5 • Airliner Air Ride Suspension • 178 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2007 Kenworth T2000 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    Cat C13 6 Cylinder Engine • Engine Brake • Eaton Fuller 10-Speed Manual Transmission • Spicer Drive Axles • Air Ride Cab • 62 in Mid Roof Sleeper Cab • Bunk Beds • Bunk Heater • Aluminum Front Wheels • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 234 in Wheelbase • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2013 International ProStar 6x4 Ciągnik siodłowy T/A z kabiną sypialną (Inoperable)

    6 Cylinder Diesel Engine • 19118 Engine hrs • Engine Brake • Eaton Fuller Automated Transmission • 12350 lb Front Axle • 40000 lb Rears • 52350 lb GVWR • Air Ride Cab • 51 in Mid Roof Sleeper Cab • Aluminum Front Wheels • 11R22.5 • Air Ride Suspension • 224 in Wheelbase • PTO • Air Sliding 5th Wheel • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)
  • 2016 Freightliner Cascadia 113 4x2 Ciągnik siodłowy z kabiną dzienną S/A (Inoperable)

    Detroit DD13 6 Cylinder 12.8 L Engine • Requires Diesel Exhaust Fluid • Eaton Fuller FR-14210B Manual Transmission • 12000 lb Front Axle • 21000 lb Rears • 33000 lb GVWR • 295/75R22.5 • Air Ride Suspension • 156 in Wheelbase • Dual Fuel Tanks

    Aukcja czasowa

    (Dzień 2 z 2)

5761-5820 of 6145

  • O firmie Ritchie Bros.
  • Ład korporacyjny
  • Inwestorzy
  • Kariera
  • Blog
  • Centrum zabezpieczeń

Oświadczenie o ochronie prywatności
Zasady dotyczące kwestii prawnych
Nie sprzedawaj moich danych osobowych
© 1999-2025 Ritchie Bros. Auctioneers, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli